2008. július 15., kedd

Utak






















33 megjegyzés:

  1. Igen, nagyon szép, ahogy besüt a nap.

    VálaszTörlés
  2. Ez ismerösnek tünik... valaholl Horvátországban...

    VálaszTörlés
  3. ...egyszer majd,ha "nyugdíjas" leszek ellátogatok ide,
    addig is köszike a szép képeket :)

    VálaszTörlés
  4. Már jártam Ausztriában és csodálatos az Alpesi táj!
    Ajánlom, használd ki a "nyugdíjas" napjaidat,
    mielőbbi jó utazást kívánok!
    Veronika, nem tudom, sajnos nem saját kép. (találtam)

    VálaszTörlés
  5. Érdekes nekem is ismerösnek tünik de az USA-ban. Itt is ilyen és hasonló utakat építenek ki bizonyos erdei szakaszokon.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ügyes vágás és a kép tényleg remek.

    VálaszTörlés
  7. Érdekes ez is ismerös. Bár sokat látok ilyet, de a fotó nagyon szép.

    VálaszTörlés
  8. Én meg sétálgatnék itt szívesen, a Georg meg jódlizhatna nekem.

    VálaszTörlés
  9. Ez lehet Utah és Arizona is de bátran állíthatom, hogy ott tényleg ilyen csodás.A fotó meg egyszerüen szenzációs bárki készítette is.

    VálaszTörlés
  10. Itt viszont soha nem érnék a végére, de csodás.

    VálaszTörlés
  11. Drága Zsu, azt hiszem, Te előbb sétálnál ott, mint a Georg, mert Ő még nem ér rá.... Kénytelen leszel nélkülözni a jódlis tudományát....

    VálaszTörlés
  12. Én is így gondolom. Ez rosszabb mint 1 labirintus, mert látod, hogy sosem érsz a végére...

    VálaszTörlés
  13. Szia Kinszi! Csodálatosal ezek a képek, köszönöm, hogy feltöltötted őket. Egy párat elvittem belőle engedelmeddel.
    Szeretettel Terike

    VálaszTörlés
  14. Szia Terike! Örülök neki, hogy itt voltál és tetszettek a képek!
    Természetesen minden vihető!

    VálaszTörlés
  15. csodálatos ez a kép ... nagyon lenyűgöz ...

    VálaszTörlés
  16. Ha odautazhatnék, én sem hagynám ki:))

    VálaszTörlés
  17. Mind kivétel nélkül szép kép!!

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm szépen, hogy megnéztétek!

    VálaszTörlés