2008. július 16., szerda

Pipacsok







































20 megjegyzés:

  1. Imádom a pipacsokat! Csudaszépek!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűűek!:-) sajnos idén még nemsokat láttam belölük, keveset voltam a természetben, remélem még potolhatom. meghoztad a kedvet hozzá:-)))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, nekem is nagyon tetszenek a mezei virágok. Eszembe jutnak a régi idők, amikr a réten csokorba szedtük és fontuk a virágokat: szarkaláb, búzavirág, margaréta, és a török szegfűnek a vadvirágából (stb) koszorút fontunk, hogy kié szebb....

    VálaszTörlés
  4. Zsuzsikam gyonyoruek a kepek, En is imadom a mezei viragokat.
    Gyerekkoromban sokat szedtunk a reten es nagy orommel vittuk haza
    edesanyamnak.

    VálaszTörlés
  5. Évi, én is mindig szedek valamit a vázába, mikor elmegyünk a
    Kavicsbánya- tó felé
    sétálni. Mindig akad, amit lehet szárítani őszre is. Nagyon hangulatos,
    és szebb mint a selyemvirág.
    Egy kiserdő sáv is van, és az árokparton van tavasszal akác, bodza,
    később csipkebogyó, kökény, dió is van ősszel.

    VálaszTörlés
  6. Szivesen. Én is köszönöm, hogy megnézted.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Juli, örülök, hogy Neked is tetszenek a pipacsok. Mindig szedek a vázába is, mikor nyílik, nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  8. Nahát, hogy ezek is milyen csodásak! Olyan jó, hogy így összegyüjtötted,lehet, hogy át is siklottam volna felettük egy más helyen.

    VálaszTörlés
  9. Köszi, Zsu. Nekem nagyon tetszenek, olyan vidám szinfolt, nem csak a természetben, képeken is.

    VálaszTörlés