2011. szeptember 7., szerda

Biztos jól látod a képet?

Rating:
Category:Other

Teljes méretű kép

12 megjegyzés:

  1. Nem tudok hátrább menni.
    Mögöttem van a szekrény, hová tegyem?

    VálaszTörlés
  2. Akinek Mariyn Monroe jelenik meg, az ezen a héten már ne igyon többet :-)

    VálaszTörlés
  3. Kiváló kép! Nagyon ötletes! Aki nem rövidlátó az erősen hunyorítson és beugrik Marilyn.:))

    VálaszTörlés
  4. Igen, meg hegesztő szemüvegen keresztül is :-))

    VálaszTörlés
  5. Pont úgy kell hunyorítani, mintha nem használnál szemüveget hegesztés közben.:))

    VálaszTörlés
  6. Nekem úgy a Gobbi Hilda jött be :-))
    Úgy kell nekem, igaz?

    VálaszTörlés
  7. Nem lehetett egy jó érzés.:))

    VálaszTörlés
  8. Még mozognom sem kellett. Csak a szemüveget levenni.. Élveztem a játékot!

    VálaszTörlés
  9. Tibike, remélem nem rendezted át a szobát?!
    Nekem rossz a szemem, én mégis Einsteint láttam először:) (közelről és szemüveg nélkül. mivel a gép előtt így ülök mindig) Távolabbról én is Merilynt látom.
    Köszönöm, hogy megnéztétek!

    VálaszTörlés
  10. Megoldottam átrendezés nélkül.
    Itt egy kép, messziről ez is más mint közelről.
    Berényi, vagy Magdi néni:

    VálaszTörlés
  11. Köszi Tibike, nagyon jól "összedolgozta" Valaki ezt is!
    (A bajusz miatt inkább a Miklós:))

    VálaszTörlés
  12. Kipróbáltam, 20 méterről azt látok akit akarok :-))

    VálaszTörlés