2011. február 17., csütörtök

Jim Warren képek

Jim Warren az egyik legsikeresebb és sokoldalú művész a mai világban. A vad és szeszélyes, Jim Warren festményeivel belopta magát az emberek szívébe az egész világon. Ma már egy "élő legenda a művészeti világban", Jim meglepő és meghökkentő képeivel.




















































































Munkája már szerepelt több száz moziplakát és könyv, nyilvántartás és magazin címlapján. Ő készítette a Grammy-díjas borító festett képét, Bob Seger a "szél ellen" 1981-ben.

8 megjegyzés:

  1. Ezek a képek nekem is meg voltak a gyűjteményemben de kitöröltem amit nagyon bánok már.Gyönyörűek

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is fantasztikusak a képek, nagyon tetszik nekem is!

    VálaszTörlés
  3. Köszönettel elvittem néhányat!:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen, örülök, h. tetszett!

    VálaszTörlés
  5. Valóban fantáziadús a művész. Nekem is tetszenek a képei.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm!Csodálatosak ezek a képek,örömmel nézegettem őket!Puszi-CsÁgi

    VálaszTörlés
  7. Szia Ági! Köszönöm szépen, hogy megnézted! Nekem is nagyon tetszenek:)

    VálaszTörlés