2010. szeptember 15., szerda

Képeim - Szép Estét /2010




  












13 megjegyzés:

  1. Így akartam a másikat is, de sajnos nem jól mentettem el!

    VálaszTörlés
  2. Szép jóestét, üdvözöllek!


    A "Hideg szelet" beneveztem az RTL Klub Dalversenyére !

    A zeneszám videoklipje, (amit Gulyban Marika volt szíves csodálatosan elkészíteni), tehát megtalálható az "RTL Klub Dalverseny"
    honlapján, a "videok" közt, ahol szavazni lehet rá.

    Itt van a video linkje: http://www.rtlklub.hu/dalverseny/6857_kucsera_laszlo_-_hideg_szel

    Kérlek, keresd meg a "Hideg szél" klipjét ezen a honlapon és szavazz rá!

    Valamint kérlek, tudasd a PC-vel rendelkező ismerőseiddel is ezt,
    hogy ők is szavazzanak.

    Az a zenemű nyer a versenyen, amelyik a legtöbb szavazatot kapja,
    ezért fontos a szavazás.

    Köszönöm a fáradozásodat, és nagyon jó egészséget kívánok Neked !



    Üdv: Kucsera László

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, hogy felhívtad a figyelmem. Nagyon tetszik a dal, szép a videó is!
    Sok sikert kívánok a versenyhez! (megyek szavazni)

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez tetszik a legjobban. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép, el is vittem... köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. ezt a képet nagyon kedvelem... a titokzatos hölgy...

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen, és nagyon örülök, hogy tetszett! Puszi!

    VálaszTörlés