2010. augusztus 20., péntek

Energiaspirál

Rating:
Category:Other


Gyógyuljon a piramisok erejével!


Ez a magyar találmány már több éve lett szabadalmaztatva.
Olyan energiákat termel amely emberi beavatkozás nélkül működik.
Nincs mellékhatása, egészségre nem ártalmas.
Kivéve a terhes anyákat és a pacemakerrel rendelkezőket. Ők csak az erre kiképzett mágnes nélküli kék és piros energiaspirált használhatják.

Energiaspirál

* Energiát ad át a testünknek, ezáltal növelve szervezetünk ellenállását a betegségekkel szemben.
* Mágneses hatás.
* Folyadékok energetizálása, magnetizálása.
* Felfekvéses sebek szövetelhalások megakadályozása.
* Kristálygyógyászat.
* Talpmasszírozás.

A termék a Fibonacci spirál alakzat elve alapján készült. Ez a természetben számtalan helyen fellelhető, gondoljunk csak a galaxisra, a csigára, vagy a napraforgóra!

A kis piramisok energiáit ebben a formában koncentrálva, hihetetlen eredményeket lehet elérni! Ráadásul a spirálok forgásirányával mi tudjuk változtatni az energiaspirál hatását (Yin vagy Yang).

Elismert, híres, energiával foglalkozó szakemberekkel konzultálva lettek a spirálok energiái fokozva, nem véletlenül lett az egyik spirál úgy megszerkesztve, hogy középről kifelé csökkennek a piramisok méretei, a másiknál viszont pont fordítva! Az sem véletlen, hogy melyik kis piramisban lett energiafokozó kialakítva, mint ahogyan az sem véletlen, hogy hol lettek a mágnesek elhelyezve!

A kék szín a jobb spirál, női, YIN energiát,. a piros szín a bal spirál a férfi, Yang energiát növeli bennünk. Nyilván, sokan hallottak már az akupunktúrában is ezekről, ahol valamelyik energia hiányára vezetik vissza a betegségek keletkezését.

Ha valakinek fájdalmas testrésze van, vagy szervi problémája (tüdő, máj stb.) azt javasoljuk, hogy mind a két ( piros + kék ) energiaspirált használja egyszerre, pl. derékfájásnál a kéket hátulra, a pirosat előre ! Ha a hasa fáj, akkor a kéket előre, a pirosat hátulra!

http://www.energiaspiral.hu/ismer.html

4 megjegyzés:

  1. Valószínűleg ez is hittel működik. :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi az infót! Még jól jöhet valamikor!

    VálaszTörlés
  3. Biztos kell a hit is, de én kölcsönkaptam, hogy aludjak vele, próbáljam ki. Akkor még nem tudtam róla semmit, a TV-n sem láttam a bemutatót. Csoda volt, mert végigaludtam az éjszakát! Aztán arra gondoltam, hogy bebeszéltem magamnak, és még 2 napig nálam volt. Visszaadtam és még sokáig gondolkodtam, mert drágának tartottam. Nagyon levert, fáradt voltam mindig, de sajnos egy súlyos vashiányos betegség is közrejátszik benne. Végül megvettem, és azóta mindig használom! Reggel "energiát veszek", talp masszírozással a kék mágnesessel. Ez indulásnak nagyon jó! Amikor valami fáj, vagy nagyon elfáradok, mindig leülök vele pihenni. Most a problémáim megléte mellett is sokkal elviselhetőbbek a napok! Amikor nem használom, teszek rá egy palack vizet és azt iszom.

    VálaszTörlés
  4. Jobb, ha Valakinek nincs rá szüksége, de az energia feltöltődés még az egészséges embernek sem árt, a mai stresszes világban:) Én a saját tapasztalatom után csak jót tudok mondani és ajánlani Mindenkinek!

    VálaszTörlés