2009. március 20., péntek

Húsvéti képeslapok /2009











































8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a képeslapok. Köszi.
    Neked is egy nagyon Kellemes Húsvéti
    Ünnepet Kívánok.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy megnézted!
    Viszont kívánok Neked is!

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsa ezek csodálatosak,csak az abajom,hogy nem tudok elmenteni párat magamnak.Lehet hogy engedi a rendszer csak én nem ismerem a menetet?!
    Köszönöm a képeket!!

    VálaszTörlés
  4. Szia Ferkó, de rég láttalak!
    Az egér jobb gombjával katt, és a felugró ablakban látsz olyat, hogy kép mentése másnéven. Arra kattints és az már segít, hogy a gépeden hova mented, Te állitsd be...
    (Dokumentumok- Képek - stb.)
    Nagyon szívesen, és örülök, hogy tetszik! Még talán bővítem a napokban...

    VálaszTörlés
  5. Köszi a szép képeket, az egyiket feltettem az asztalra, így minden alkalommal láthatom. Köszi.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Tőled, köszi:))
    (Raktam fel még....)

    VálaszTörlés
  7. Kicsit nezelodtem itt is nalad mintha nem jartam volna meg itt !!
    Tovabbi Kellemes Husveti unnpekt kivanok!!

    VálaszTörlés
  8. Szia Kincsem, köszönöm:)) Én is rég jártam itt....

    VálaszTörlés