2009. február 14., szombat

Valentin nap


"Szerelem: meghódítani, bírni és megtartani egy lelket, amely annyira erős, 
hogy fölemel bennünket, s annyira gyönge, hogy éppolyan szüksége van reánk,
 mint nekünk őreá."
(Paul Gerardy)




"A szerelem nem egy, hanem az egyetlen lehetőség,
hogy boldogok legyünk."
(Francoise Sagan)




"Nem azért szeretlek, aki te vagy,
hanem azért aki én vagyok melletted."
(Gabriel Garcia Márquez)




"Szerelem, ha egyik a másikát repülni hagyja,
de ha lezuhan, fél szárnyát kölcsönadja."
(Szabó Éva: Szög és kereszt)



"Az az ember, akit bennem szeretsz,
természetesen jobb nálam: én nem olyan vagyok.
De te szeress, és én majd igyekszem,
hogy jobb legyek önmagamnál."
(Prisrin)


Saját szerkesztésű,
 Valentin napi képeim Itt láthatóak...

Valentin napi képeim...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése