2009. február 18., szerda

Futótűzként terjed az új diéta!

Rating:★★★★★
Category:Other


A „Reggeli banánkúra” valószínűleg a világ legegyszerűbben betartható fogyókúrája, kivéve talán Japánt, ahol a módszer robbanásszerűen növekvő népszerűsége az ország eddigi legsúlyosabb banánhiányához vezetett.

A banánimportőr Dole megemelte a beszállítást 25 %-kal, de még így is alig tudják fedezni az igényeket. Következésképpen a banán ára a csillagos eget verdesi, de a reklámoknak és a diétáskönyv 600 000 eladott példányszámának köszönhetően nem csökken a banán iránti kereslet. A módszer követői az egyszerűsége és a sikeressége miatt szeretik.

Miről szól a diéta?

A diéta lényege, hogy a napot egy nyers banánnal, valamint egy pohár szobahőmérsékletű vízzel kell kezdeni. A nap hátralevő részében édességen kívül bármit lehet fogyasztani. A desszertek tiltólistára kerültek, koradélután lehet csak enni egy kis édes ropogtatnivalót. Nem javasolják az alkoholfogyasztást, és érdemes este 8 óra előtt vacsorázni, továbbá éjfél előtt ágyba bújni.

A diéta legvonzóbb vonása, hogy elég engedékeny a testedzést illetően. Csak akkor kell sportolniuk, ha akarnak, azt is a lehető legkisebb erőfeszítés árán tehetik.

Az őrület új dimenzióba lépett az elmúlt hónapban, amikor a Tokyo Televíziós Műsorsugárzási Rendszer egy televíziós adást tűzött műsorra, melyben az egykori japán operaénekes, Kumiko Mori elmesélte, 7 fölös kilótól szabadult meg a diéta segítségével. A műsorban több nő is beszámol arról, hogy a leadott kilóknak köszönhetően sikeresebbnek érzi magát, szinte a csúcson van mind munkahelyén, mind pedig a háztartásban.

A titkos banánkúra eredete

A „Reggeli banánkúrát” egy osakai gyógyszerész dolgozta ki, aki sokat foglalkozott a kínai gyógynövény-orvoslással. Sumiko Watanabe a férjének tervezte ezt a fogyókúrát, aki semmilyen más módszerrel nem tudott lefogyni.

Watanabe úr most mindössze 59 kg-ot nyom 175 cm-es magasságához. A diéta sikerét pedig a stresszmentes megközelítésnek tulajdonítja. A táplálkozástudományi szakértők véleménye megoszlik a hatékonysággal kapcsolatban, de a banán tele van keményítővel, mely egy olyan rost, mely a szénhidrátban gazdag élelmiszerekben található, mint pl. a burgonya, a kukorica, az árpa és a banán (különösen a kissé éretlen gyümölcsben).

A diéta támogatói szerint az emészthetetlen keményítő a csodaszer, mivel növeli a test zsírégető képességét.

(Forrás: Medipress)

24 megjegyzés:

  1. Hát, ez érdekes! Holnap megyek a zöldségeshez!

    VálaszTörlés
  2. ezt lehet, hogy kipróbálom! :))

    VálaszTörlés
  3. Máshol meg arról beszélnek, hogy a banán hizlal. - Mi az igazság?

    VálaszTörlés
  4. Hát a banán őshazájában a majmok is sokat esznek, mégsem híznak tőle....
    Azt is mondták már, hogy nincs benne vitamin.... pedig az is van, sőt!
    Szerintem ki kell próbálni, és hinni is benne! :)))

    VálaszTörlés
  5. Köszi, én is úgy tudom, hogy lehet enni fogyókúra alatt, de nem sokat

    VálaszTörlés
  6. Kedves Zsuzsa!
    Gratulálok Neved napján Neked, virágot hoztam meg egy üzenetet:
    Isten éltessen sokáig, borba járjál bokáig (merlott édes)

    VálaszTörlés
  7. Szívesen! Köszi, hogy olvastátok!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen kedves Maksz!
    (a Merlot finom is)

    VálaszTörlés
  9. Átolvastam én is és megtetszett nekem .Kipróbálom majd!!Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  10. Arra én is kíváncsi lennék! Kipróbálta, elkezdte Valamelyikőtök?

    VálaszTörlés
  11. Sajnos a banánt nem szeretem, meghagyom a majmoknak, különben is: jaj de csuszik ez a banánhéj. Köszi

    VálaszTörlés
  12. :))) Én "héj"- t nem eszek..., és a banánt nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
  13. Én is.De módjával fogyasztom, mióta egyszer régente azt olvastam, hogy egyetlen banánt, ha megeszel, egy órát kell úsznod, hogy ledolgozd.
    Nagyon szeretek úszni, na de ennyire!?:))) - Inkább nem kérek banánt.

    VálaszTörlés
  14. Én meg nem tudok úszni, de korábban kilószám is ehettem a banánt akkor sem híztam! (pedig szerettem volna pár kilót!)
    Most már nem kell a plusz kg, de a banánról nem mondok le!
    (nem is attól "jött a +súly..")

    VálaszTörlés
  15. Ezt köszönöm szépen, hogy megírtad!
    Megyek a boltba!:))) - Banánért!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szívesen:)) de tényleg így volt!
    51-52kg voltam 2 évvel ezelőttig...
    (most tízzel meg egy kicsivel több)
    :))) Csak azért írtam betűkkel, mert talán nem olyan feltűnő:))
    Jó étvágyat, én is azt ettem vacsorára, meg egy almát.

    VálaszTörlés