2009. január 7., szerda

Farsang - Maszkok



















































12 megjegyzés:

  1. Engedelmeddel elvittem.Nagyon szepek!

    VálaszTörlés
  2. Szia kedves Emma! Örülök, hogy tetszett:))

    VálaszTörlés
  3. Végig néztem az álarcokat és Velencében éreztem magam
    Mind nagyon gyönyörű. Sokat járhattál ott, hogy ilyen komoly gyüjteményed van.
    Gratulálok.

    VálaszTörlés
  4. Köszi:)) A képeket a netről gyűjtöttem ....
    Sajnos csak 1xer voltam nyáron. Szívesen megnézném
    a Karnevál idején is, de biztos nagy a tömeg és nem is olcsó...

    VálaszTörlés
  5. Kedves Kinszi! Már második napja mulatok Bangó Margittal. Minél többször
    halhatom, annál jobban tetszenek, főleg az új számo.
    Mégegyszer nagyon-nagyon köszönöm. Mindíg itt fogok mulatni.
    Ma beléptem a csoportba, nem is tudtam, hogy ilyen is van. Ezért nég több
    jó számokat kapok, remélem Üdv Maksz

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szívesen:)) Jó mulatást, örülök, hogy tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Erősen Velencei jellegű maszkok. Hihetetlen kínálat!:))

    VálaszTörlés
  8. Tisztelem a kitartásodat. Egy ilyen csodás galériát összegyüjteni nem kis munka. Gyönyörüek.

    VálaszTörlés