2007. szeptember 24., hétfő

Már kétszer is megsütöttem a langallót...





15 megjegyzés:

  1. oké, még van egy pár szelet...hm...nagyon fincs lett!

    VálaszTörlés
  2. hmm........ez valóban nagyon finom lehet........,
    jövök én is..

    VálaszTörlés
  3. na elszállt az üzim !!
    Gratula , nagyon finom lehet;
    ugyhogy repülök én is enni!!
    puuuuusz

    VálaszTörlés
  4. Bükön vettem de a tied jobban nez ki es biztos finomabb is.
    mamili

    VálaszTörlés
  5. Oké, gyertek még van, de szívesen sütök is, ha repülsz, Kincsem!

    VálaszTörlés
  6. Ízre is az, biztosítalak, jómagam is többször elkészítettem már.

    VálaszTörlés
  7. No miután ennyire dicséritek én is nagyitóval kiolvastam a receptet, és ki fogom próbálni.A hozzávalókat mind szeretjük, rossz már nem sülhet ki belőle. Köszi a receptet.

    VálaszTörlés
  8. Szivesen, de légyszi írd meg, hogy ízlett.
    (Neked nem nagyítja ki a receptet, ha rákattintasz?)

    VálaszTörlés
  9. nem, hiába próbáltam, igy maradt a nagyitó,de sikerült.Megirom, ha kipróbáltam.

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm, előre is, meg aztán kíváncsi is vagyok a család véleményére.

    VálaszTörlés
  11. Ez nálunk az egyik legkedveltebb étel.

    VálaszTörlés
  12. Én is gyakran készítem, mert nagyon megszerettük a Karneváli kóstolás után:)))
    Finom, és laktató is!

    VálaszTörlés