2007. augusztus 30., csütörtök

Az én kertem












56 megjegyzés:

  1. Szemet gyönyörködtető láétvány, jó lehet oda kiülni nyári estéken.

    VálaszTörlés
  2. no ez aztan a szep kert,egyenesen park,
    az enyem elbujhat mellette!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a dícséreteket! Mindig virágzik benne vmi, évek során gyűjtöttem a növényeket...

    VálaszTörlés
  4. Itt voltam a kertedben nagyon szep!!
    Üdv.
    mamili

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, én is imádom a növényeket, rengeteg virágom van kerti is és dézsás is.
    Gyönyörű ez a kert.
    Üdv: Erzsi

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, a sziklakert a kedvencem, mindig más arculata van....
    (idén 1 kicsit elhanyagoltam, sajnos....)

    VálaszTörlés
  7. Csodásak ezek a virágok, épp az előbb tettem fel én is, tudod a nevét?

    VálaszTörlés
  8. Nyári gerbera a neve, és többféle színben is létezik, nekem idén sárgák vannak

    VálaszTörlés
  9. Csodalatos kerted van. Nagyon ugyes vagy! Gratulalok!

    VálaszTörlés
  10. Valami ilyet szeretnénk mi is elérni. Csodálatos.
    Idén nyáron kezdtül el készíteni a sziklakertünket, de még nagyon kopasz.

    VálaszTörlés
  11. Az igazat megvallva, két év után nyerte el a mostani formáját, mert addig mindig cserélgettem a növényeket, hogy a kicsit magasabb hátrébb legyen, hogy a szinek jól mutassanak, és, hogy mindig legyen elszórtan virágzó növény.
    Utólag már könnyű, meg aztán most már a neten is sokat lát az ember, könnyebb elkészíteni. miénk már kb. 10 éve kész, csak néha ki kell szedni a növényekből....

    VálaszTörlés
  12. Ezt most találtam, itt a futó zanót virágzik... (más képek közt volt)

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok ! Nagyon szép szerretem a sziklakerteket.

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm szépen, már nagyon várom a tavaszt..igaz az erikák virágoznak most is...

    VálaszTörlés
  15. Igen, ezért kedvelem a sziklakertet, mert nem sok munka van vele,
    bár nekem néha a kevés is sok...

    VálaszTörlés
  16. Mindig alakítani kell azért ezt is, mert ha túlságosan elszaporodik vmelyik, akkor muszály "rendszabályozni". Na meg az eső miatt is, mert pár év alatt elleposodik..., olyankor
    mindet újra kell ültetni.

    VálaszTörlés
  17. Minden képhez nem írhattam ugyanazt, de így a végén írom, hogy mind tetszett és egy kicsit írígy is vagyok :)

    VálaszTörlés
  18. Köszönöm, a kedves szavaidat. Igyekszem rendben tartani, és szeretem a szépet magam körül.

    VálaszTörlés
  19. Sok munkad van benne, de az eredmeny gyonyoru.

    VálaszTörlés
  20. Köszönöm szépen! Nagyon kedves Vagy!

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm szépen. Most az egynyári bársonyvirágoktól sárga 1 kicsit, és nagyon szép látvány az is.

    VálaszTörlés
  22. De jól esett a szememnek, a lelkemnek ez a séta! (havas, téli estén)

    VálaszTörlés
  23. Örülök neki, hogy felüdültél a "nyárban" kicsit:))
    Egyébbként nálunk nincs hó, nem is volt, mert kicsi esett ugyan, de el is olvadt! (sajnos!)
    Szerettem volna kicsit gyönyörködni a havas kertben is...

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szép a sziklakerted. Gratulálok. Majdnem letéptem egy csokorra valót. Szorgalmas Vagy.

    VálaszTörlés
  25. Köszi, de sajnos sok gaz is van, csak nem látszik nagyon..

    VálaszTörlés
  26. Nagyon szép a sziklakerted. Nekem még sziklám sincs. De Köszi.

    VálaszTörlés
  27. Köszönöm! Most már kezd szinesedni, nyílnak az "erikák" és a hóvirágok, de bújik a "krókusz" (croccus) is!

    VálaszTörlés
  28. Köszönöm szépen!
    Most már nagyon "vidámodik", talán itt a tavasz:))
    (legalábbis ideje lenne...)

    VálaszTörlés
  29. Szép kerted van, és, aki a virágot és a bort szereti, az rossz ember
    nem lehet. Köszi.

    VálaszTörlés
  30. most láttam meg ezeket a képeket, egyszerűen csodálatos a kerted. Nagyon irigyellek, hogy ilyen szép helyen laksz. Gondolom, munka is van vele bőven, de a látvány kárpótol! :)

    VálaszTörlés
  31. Köszönöm szépen! Valóban szép, csendes hely!
    A látvány mindig változik, a munka az marad:)))
    (Az a baj, hogy már nem bírom a munkát, sajnos!)

    VálaszTörlés
  32. Ezt a gyönyörűséget Kinszi!! Állandóan babusgatni kell, hogy ilyen legyen! Hogy csinálod, vagy van segítséged?!
    Csak gratulálni tudok. Jó látni................!!

    VálaszTörlés
  33. Nagyon szeretem a virágokat, a sziklakertben évelős növények vannak, most már át kellene rakni, rendezni..
    (Itt még én rendeztem, de most már a gerincem, szemem se jó!)
    Sajnos nem tudom egyedül csinálni már, a férjem meg nem igazán kertbarát. Így eléggé mostoha körülmények közt vannak pár éve....

    VálaszTörlés
  34. Mesés a kerted! De jó is most a kopár télben ilyen szépet látni.

    VálaszTörlés
  35. Köszönöm szépen, kedves Viola!
    Idén nem panaszkodhatunk, szépen kitartott az időjárás. (csak az eső hiányzik)

    VálaszTörlés